donderdag 18 januari 2024

 Ik heb de evolutie een enorme loer gedraaid,

en mijn genen niet in ee vrouwmens uitgezaaid.

Wat betreft nageslacht valt bij mij voor Magere Hein dus niets te halen,

en die zal daar ongetwijfeld flink van balen!

Als de anderen dat nu ook allemaal gaan doen

is de mensengraaier rijp voor zijn pensioen!


´s Nachts liggend in bed,als de slaap niet wil komen,

ik me niet kan verliezen in fantastische dromen,

probeer ik door het tellen van schapen

toch uiteindelijk in te kunnen gaan slapen.

Maar de gedachten keren steeds weer naar de dood,

waarom,wanneer,hoe klein of hoe groot.

En waar ik die aan zou hebben verdiend,dat soort zaken,

hebben mijn verwekkers er misschien mee te maken?

Hebben zíj dit aan mij ten geschenke gegeven

onder het motto:"Dood,jawel,maar eerst dan toch leven"?

Het verstand staat er absoluut bij stil

dat men dat voor een ander mens wil!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Klein vee en aanverwante onderwerpen Poepen,neuken,overlijden zijn zaken die we in een gesprek angstvallig weten te vermijden. Toch zijn h...